گزینه های طراحی وب سایت فروشگاه - طراحی سایت با وردپرس

Wiki Article

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

این فاکتور شاید یک فاکتور کلیدی نباشید اما اعتبار زیادی را به همراه دارد. نکته مهمی که در این بین وجود دارد این است که دقت کنید بهتر است مشتریان نامدار شرکت ترکیب از شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی باشد چرا که پروژه های سازمان های دولتی ممکن است حجم بالایی داشته باشند اما با رانت و زد و بند گرفته می شود اما در شرکت های خصوصی معمولا کیفیت و خدمات در اولویت قرار دارد و شرکت های خصوصی همیشه به دنبال بهترین کیفیت و قیمت می گردند.

سایت‌های ساخته شده با ویترین از بالاترین پروتکل‌های امنیتی استفاده می‌کنند تا شما هیچ‌گونه نگرانی بابت امنیت اطلاعات آنلاین خود و مشتری‌هایتان نداشته باشید.

معمولاً وب سایت سازمانی دارای کاتالوگ محصولات و لیستی از خدمات اضافی مانند، نظرسنجی، خبرنامه و موارد مشابه است.

طراحی قالب صفحه اصلی و صفحات داخلی وب سایت به صورت اختصاصی (مدت زمان از یک ماه)

سرور مجازی فنلانددسترسی نامحدود به آی پی اختصاصی و ثابت از کشور فنلاند

مشاهده نمونه کارهای بیشتر » مراحل اجرایی طراحی فروشگاه اینترنتی

حسین اسلامی در راهنمای کامل انتخاب بهترین کالا برای فروش اینترنتی

علاوه بر ۱۴ روز تست رایگان، تا ۳۰ روز بعد از خرید سایت هم تضمین بازگشت وجه دارید.

فرقی نمی‌کند فروشگاه اینترنتی شما چه تعداد سفارش دارد. سرورهای مقیاس‌پذیر ویترین می‌تواند همپای رشد کسب‌وکار شما، منابع لازم برای میزبانی از وبسایت شما را تأمین کند.

۲۴ ساعته سفارش می‌گیرید؟ در بسته حرفه‌ای و طلایی ویترین یک پشتیبان اختصاصی با شما همراه می‌کنیم.

سرور مجازی ترکیه دسترسی نامحدود به آی پی اختصاصی و ثابت از کشور ترکیه

آمار بازدیدکنندگان مشاهده نموداری بازدید روزانه مشاهده نموداری بازدید به تفکیک ساعت مشاهده نموداری نحوه ورود مشاهده بازدید صفحه‌ها مشاهده بازدید به تفکیک موقعیت جرافیایی مشاهده ارجاع دهنده‌ها مشاهده تکنولوژی بازدیدکنندگان

«مزیت ویترین مسئولیت‌پذیر بودنشونه. یعنی اینکه به مشتری اهمیت می‌دن. از ویترین یاد گرفتم که باید حواست به مشتریت باشه تا بفهمه واسش مهمی.»
تعداد سفارش‌های زیاد روزانه ۲. ارسال سریع سفارش‌ها به محض آماده‌شدن ۳. تنظیمات خاص انبارداری و مدیریت مواد اولیه این امکانات ویژه باید در سایت رستوران رعایت بشه و در نتیجه هزینه طراحی وبسایت رستوران هم قدری متفاوت از بقیه کسب‌وکارها خواهد بود.

این جلسه هم به صورت تلفنی و حضوری امکان‌پذیر است. بعد از جلسه مشاوره پروپوزال برای مشتری ارسال شده و در صورت تایید پروپوزال عقد قرارداد انجام میشود.

آیا بهینه سازی و سئو سایت برای فروشگاه اینترنتی هم انجام میشود؟ تمامی اصول سئو تکنیکال در طراحی سایت فروشگاهی اعمال میشود.

طراحی یک سایت سایت منبع بدون رعایت اصول سئو یا همان بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو، فرایندی بدون نتیجه خواهد بود.

«مزیت ویترین مسئولیت‌پذیر بودنشونه. یعنی اینکه به مشتری اهمیت می‌دن. از ویترین یاد گرفتم که باید حواست به مشتریت باشه تا بفهمه واسش مهمی.»

امکان نمایش محصولات مرتبط برای ایجاد بازاریابی و فروش بیشتر

اگر سایت شما با هدف درستی طراحی نشود هرگز نمی‌توانید مشتری و مخاطب طراحی سایت فروشگاهی خود را بدست آورید. چرا که کاربران به محض اینکه احساس کنند نمی‌توانند خواسته و نیاز خود را در سایت شما برطرف سازند، از آن خارج می شوند.

ابزاری که هر ادامه مطلب آنچه برای طراحی و توسعه یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی لازم دارید را در یک بسته به شما ارائه می‌دهد. سرویس پرتال چگونه کار می کند؟ پرتال سامانه ای برای ساخت وب‌سایت، فروشگاه اینترنتی و وبلاگ است، پس از ثبت نام در پرتال شما محیطی برای مدیریت وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی خود خواهید داشت و در هر زمان و هر کجا با استفاده از اینترنت امکان استفاده، مشاهده و ایجاد تغییرات در وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی برای شما فراهم خواهد بود.

پیش از تعیین قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، باید نوع سایت فروشگاهی و نوع فعالیت و گشتردگی و امکانات مورد نیاز آن مشخص شود.

اصلی‌ترین دلیل اینه که زیرساخت فنی که ویترین از اون‌ها استفاده می‌کنه هزینه‌های ماهانه داره. شما از هر طریقی که سایت طراحی کنید، چه خودتون کدنویسی کنید چه شرکت دیگه‌ای این کار رو انجام بده، باید هزینه‌های هاست و سرور و دامنه رو به‌صورت ماهانه بپردازید. ویترین هم از این هزینه‌ها استثنا نیست.

این دست کامنت ها ده ها ریپلای هم به دنبال خودشون میارن و این باعث شلوغ شدن شدید فضای کامنت ها میشه و اگر در لحظه لازم باشه اقدامی فوری صورت بگیره توسط ادمین ها، به علت همین شلوغی به تاخیر میوفته

این موضوع تنها یک ادعا نیست. اساس طراحی و کدنویسی سایت های این مجموعه بر امنیت پایه گذاری شده است و خوشبختانه تمامی تست های امنیتی را با موفقیت پشت سر گذاشته است .

شرکت طراحی سایت دارکوب یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت تهران می باشد که خدمات خود را به ارزان ترین قیمت و بالاترین منلع کیفیت ممکن ارائه می نماید. مجوزهای دارکوب:

ما برای هر پروژه اختصاصا کدنویسی انجام میدهیم و متعهد به طراحی سایت با رعایت تمام استانداردهای طراحی سایت هستیم .

Report this wiki page